Platinum Ads
anep-enterprise anep-enterprise
Israk Mikraj

Wednesday

Web Rasmi Wanita Besi Datin Paduka Sharifah Mazlina



Description:
Courage, determination, endurance, intelligence ~ these are just some of the attributes that are required in order to undertake one of the most challenging and physically demanding adventures in the world : to explore the Arctic NORTH POLE to the Last Degree.

Having succeeded in her 2004 solo expedition to ski-sail across Antarctica, Malaysia’s very own YBhg. Datin Paduka Sharifah Mazlina Syed Abdul Kadir now plans to cross the Arctic NORTH POLE in April 2007 with the aim of becoming the first Asian woman to complete the Pole to Pole Mission.



Web Address:
http://www.sharifahpole2pole.com

Komentar:
Wanita besi nih memang betul2 bersungguh dalam meneruskan ekspedisi dia menakluki Kutub Utara. Kepada peminat-peminat wanita besi ini dan ingin mengikuti maklumat terkini mengenai perjalanannya serta cabaran yang ditempuhinya, bolehlah melayari laman web diatas. Di web ini dia akan menghantar laporan secara ringkas tentang susah payah yang dia harungi setiap hari sehinggalah dia menamatkan expedisi ini. Rakyat Malaysia diharapkan dapat terus memberi semangat dan sokongan kepada beliau. Gambar dan laporan semasa turut diselitkan. Semoga berjaya!

3 comments:

patriot said...

Dato' Sharifah Mazlina :

Ada tiga perkara yang saya ingin sebut di ruang ini tentang expidisi Kutup Utara oleh Dato'.

1. Dato' telah mengguna kedudukan yang Dato' ada untuk menipu rakyat Malaysia tentang expidisi ini. Dengan kedudukan Dato' dan hubungan dengan orang-orang berpengaruh di politik Malaysia Dato' telah mengutip banyak wang untuk kepentingan pribadi. Tindakan Dato' telah merosakkan reputasi expedisi lain oleh orang yang benar-benar patriotik untuk melakukannya demi negara. Akibatnya ramai orang telah memandang serong terhadap ekspedisi lain. Masyarakat telah menganggap ekspidisi lain mempunyai muslihat mencari duit sebanyak mungkin di samping kemashhuran yang palsu.

2. Dato' sebenarnya juga seorang penipu yang telah dengan licik menipu rakyat Malaysia tentang ekspidisi ini. Dato' berpura-pura
seperti Dato' telah berjaya sebaliknya tiada satupun scene yang Dato boleh tunjukkan untuk membuktikan bahawa Dato' telah berjaya menjejaki kutup utara. scene dalam video hanya menunjukkan perkara remeh temeh termasuk pakaian yang dipakai dan sedikit scene tentang kesusahan mengheret bag dan tidur dalam kemah... . Dato' sebenarnya telah menghabiskan wang rakyat untuk bercuti di Canada dan lain-lain tempat untuk ekspidisi ini. Bila sampai kononnya di kutub utara Dato' menjerit seperti DOREIMON ' eeh saya sudah sampai... " begitukah gelagat seorang yang telah berjuang untuk melakukan sesuatu yang luar biasa, malah itu semua hanya sandiwara Dato' untuk mengabui mata rakyat Malaysia yang bodoh yang boleh percaya dengan perkara yang bodoh seperti itu.

3. Dato Mazlina adalah seorang tenaga akademik yang paling bahlul di Malaysia apabila dalam misi menawan kutub utara Dato' menyatakan bahawa Dato' akan menanam al-Quran di kutub utara. Mana Dato' belajar perkara pelek ini. apa yang ada dalam kepala hotak dato sehingga boleh timbul perkara ini ? Bertaubatlah daripada perbuatan ini dan mohonlah ampun dari Allah. Juga disarankan juga agar Dato' memohon maaf kepada rakyat Malaysia yang Dato' bohong tentang ekspidisi menawan kutub utara ini bahawa ini hanya satu drama bersama team yang telah merancang untuk mengutip tajaan Kami mencabar Dato' supaya menunjukkan sepenuhnssi ekspidisi yang mencabar dan supaya sesi sesi ekspidisi yang dilalui dan bukannya tunjuk bag pakaian. Kalau Dato' tak boleh buat perkara ini jangan mendakwa kejayaan ini satu pencapaian sebaliknya ingatlah rakyat Malaysia bukan semuanya bodoh.

Anonymous said...

pandanga yang diberikan oleh swimming challenge adalh amat terpesong...padahal die 2 yang bodoh...syabas kepada datin paduka...kalo nak bg komen 2 soal selidik la dlu...ini x main terjah je....ko x tau pe yang terjadi..itulah kata2 orang x berotak..

Anonymous said...

boleh takkasi saye logo north pole expedition tu... saye nak gambar yang lebih besar leh kasi email kart saye realajea@yahoo.com...thnks

 
Blog@nEp$ter
Direka oleh (hanif575)