Platinum Ads
anep-enterprise anep-enterprise
Israk Mikraj

Tuesday

Rahsia kemenangan Kelantan dalam PRU12

To all MALAYSIANS there is something to be learnt from all these photos....don’t just look at it, OBSERVED CAREFULLY!

Gambar-gambar semasa Munajat Perdana ‘Memohon Kemenangan Kerajaan Islam di Kelantan’ ketakwaan dan ketokohan Tuan Guru Nik Abdul Aziz menjadi kelebihan mempertahankan kemenangan di Kelantan.

“Ya ALLAH Ya Tuhanku, Aku tidak berdaya lagi untuk menjaga agamaMu diKelantan ini Ya Allah, kerna amat kuat serangan yang datang dari pelbagai cara, Oleh itu Aku meminta kepadamu Ya Allah, Kau pertahankan agamaMU sebagaimana Engkau pertahankan rumahMu dari serangan tentera abrahah”- Doa Tok Guru.













Sabda Rasulullah s.a.w.

"Doa" itu adalah ibadah. .:(Riwayat Ahmad)

Firman Allah S.W.T

"Dan apabila hamba-hamba-Ku bertanya kepadamu mengenai Aku maka (beritahu kepada inereka): Sesungguhnya Aku (Allah) sentiasa hampir (kepada mereka): Aku perkenankanpermohonan orang yang berdoa apabila ia berdoa kepada-Ku maka hendaklah mereka menyebut suruhan-Ku (dengan mematuhi perintah-Ku), dan hendaklah mereka beriman kepadaKu supaya mereka menjadi baik serta betul." (al- Baqarah ayat 186)

No comments:

 
Blog@nEp$ter
Direka oleh (hanif575)