Platinum Ads
anep-enterprise anep-enterprise
Israk Mikraj

Tuesday

Jaga anak dan keluarga anda

assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua,

disini saya nak berkongsi pengalaman yang dialami oleh seorang cikgu, ini adalah kisah benar bukanya rekaan, dan diharap dapat beri kebaikan kepada semua,

satu malam cikgu tersebut terjaga dari tidor dan didapati anaknya yang berusia dalam lingkungan 4 tahun tiada, cikgu tersebut cari anaknya dalam rumah tapi tak jumpa, kemudian dia telefon seorang ustaz dan beritahu apa yang telah terjadi, sebagai iktiar ustaz tu pesan jangan buka pintu atau tingkap rumah sehingga azan subuh.

cikgu tersebut ikut apa yang dipesankan oleh ustaz tadi, bila selesai sahaja azan subuh didapati anaknya sedang tidur di tempat tidurnya. kemudian dia telefon kembali ustaz tadi dan beritahu anaknya dah dijumpai.

ustaz tersebut bagi tahu itu kerja orang yang guna sihir untuk menculik budak-budak kecik, dan sekiranya pintu atau tingkap dibuka maka hilang la budak tersebut. dengan ini agar kita semua berjaga-jaga dengan apa yang terjadi, jangan panik, banyakan berdoa. sekiranya terjadi perkara sedemikian diharapkan agar tidak membuka pintu atau tingkap sehingga azan subuh kerana ianya masih didalam rumah, melainkan pintu atau tingkap rumah yang telah terbuka.

diharapkan menjadi panduan dalam kehidupan kita yang semakin mencabar.

No comments:

 
Blog@nEp$ter
Direka oleh (hanif575)