Platinum Ads
anep-enterprise anep-enterprise
Israk Mikraj

Friday

Pls jgn hentikan forward email ini...

Untuk tatapan semua, saya kongsikan penulisan ini....

Palestine berdarah: Umat Islam terhina kerana pemimpin yang membeloti kita...

Selain doa yang tak putus-putus dari ummat, sedekah yang berpanjangan, boikot, demonstrasi, kuliah dan ceramah yang membangkitkan kesedaran, email yang berulang-ulang semua itu sudah dibuat insyaAllah. Dah bertahun2 dibuat, infact di sesetengah masjid berulang2 membaca doa ini, setiap malam setiap waktu solat.

Hanya satu sahaja yang menjadi kewajipan total yang tidak dibuat oleh manusia Muslimin ini di seluruh dunia khususnya dari kalangan para pemerintah dan tentera. PERANGI ISRAEL dengan senjata dan kekuatan mereka!!! Itu yang patut mereka lakukan. Itu menjadi tanggungjawab paling urgent dan amanah Allah kepada mereka yang paling utama. Pemerintah tidak sepatutnya membelot ummah dengan hanya mengadakan sidang damai dan majlis makan2 untuk memperingati tindakan yahudi Laknatukllah ini. Apatah lagi memohon pertolongan dengan orang kufar untuk menyelamatkan umat Islam!!! Setiap kali berlakunya malapetaka kepada umat Islam angkara kufar laknatullah, mereka hanya mampu memberi bantahan dan bersidang?? Apakah mereka tidak mampu memerangi musuh-musuh Allah ini? Demi Allah mereka mampu.

Sebaliknya apabila ada umat Islam yang mahu memperjuangkan Islam didalam kerajaan mereka pula, menyampaikan dakwah dan syariah Islam kepada ummah seluruhnya, mengapa pula mereka sanggup mengacukan muncung senjata mereka kepada hamlud dakwah tersebut!!! Siapa mereka ini yang kita lantik untuk membelot kita umat Islam sedunia. Adakah mereka itu talibarut kaum kufar yang sengaja direncanakan untuk mendatangkan musibah kepada kita? Atau sebenar-benarnya mereka berani membantah, engkar dan memusuhi Allah Azza Wa Jalla? Demi Allah akan datang siksaan yang pedih kepada mereka.

Kaum muslimin,
Sedarlah kalian bahawa pemimpin ini sebenarnya diberikan amanah kuasa oleh Allah dimuka bumi ini untuk memberikan ancaman dan mendatangkan bahaya khususnya kepada musuh2Nya. Mereka harus melindungi nyawa, harta dan maruah kita agar di akhirat kelak mereka mereka mendapat ganjaran kemuliaan syurga sewajarnya yang amat dirindukan oleh semua mukminin. Di manakah tanggungjawab mereka kepada kita umat Islam. Apakah mereka fikir di Akhirat nanti tidak akan ada umat mereka yang mempersoalkan mereka di hadapan Allah. Apakah mereka sangka Allah tidak akan memberi balasan kepada mereka. Ingatlah wahai semua pemegang kekuasaan, Allah itu Maha Pemberi Balasan.

Bagi kalangan tentera pula, tidak mahukah mereka memperoleh satu dari dua jalan kemuliaan yang Allah janjikan mereka iaitu “kemenangan atau shahid” tatkala berjihad di sisi Allah. Tidak malukah mereka apabila ada dikalangan wanita-wanita yang dizalimi kaum kuffar Israel itu berkata “tanggalkanlah pakaian dan senjatamu wahai tentera, berikan kepada kepada kami semuanya agar dapat kami memerangi mereka, pakailah wangi-wangian dan pakaian kami serta jadilah kamu seperti kami!!!”. Tidak malukah mereka apabila mereka ada pelbagai senjata canggih tetapi hanya tersadai malas di berek dan markas menjadi pameran semata…MashaAllah dimanakah kesedaran dan ketakutan mereka padamu ya Allah!!!!

“Ya Allah Ya Rabbul Jalil, kami bermohon kepadamu agar Kau hancurkanlah musuh-musuhMu dimuka bumi ini sesegeranya Ya Allah. Dengan tangan-tangan kami Kau cabutkanlah kekuasaan dan jahanamkanlah pengaruh pemimpin-pemimpin kami yang keji, hina dan pembelot kami ini Ya Allah. Kembalikanllah kekuasaan Islam di muka bumi ini Ya Allah agar dengannya dapat kami memerangi musuh-musuhmu dan dengan tangan-tangan ini kami hinakan mereka sehina-hinanya di dunia ini Ya Allah. Ya Allah berilah pertolonganMu kepada kepada kami. Datangkanlah kemenangan yang telah Engkau janjikan, kembalikanlah Khilafah ‘ala minhaj an-nubuwwah di muka bumi ini sebagai penyelamat kami dunia dan akhirat… amin ya rabbal alamin...

No comments:

 
Blog@nEp$ter
Direka oleh (hanif575)